pondelok 13. augusta 2012

Portobello Road Market

1. časť

Každú sobotu sa koná v Notting Hill na ulici Portobello Road blší trh. Dá sa tu vynikajúco najesť, obliecť, ale i si zariadiť dom. Miesto plné farieb a inšpirácie. 

P.S.: Príďte hladný a s veľa drobnými. :-)



pripravte sa na davy ľudí...

... s hlavami i bez ...

ale i na skvelých pouličných muzikantov

symbolicky prítomný duch
včera skončenej olympiády
nad týmito kabelkami som reálne premýšľala..

kufor Louis Vuitton


áno, su to lupy :-)





ktoré tričko ste vy? ja asi niečo
medzi tým bicyklom a telefónnou búdkou.































prvú časť zakončím symbolicky.
najdlhší rad bol na bankomaty.
aj ja som si ho vystála, keďže som prišla nepripravená. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...