utorok 21. augusta 2012

My Best Birthday Party


Včera som mala narodeniny.
Vďaka tomu som sa aj lepšie adaptovala späť do práce. ;-)
A vďaka niekoľkým veľmi dobrým kamarátom som mala aj nakrajšiu narodeninovú oslavu v živote. Touto cestou by som sa im chcela poďakovať za krásny večer. A tiež tým, ktorí sa chceli zúčastniť, no z rôznych príčin sa im to nepodarilo.

Pripájam pár fotiek. Trochu rozmazaných, ale včera to bola jedna z posledných vecí, čo som riešila. Resp. sa na zoznam ani nedostala. :-)

P.S.: Boli sme v talianskej reštaurácii Primo Amore v Bratislave. Jedálny lístok na stránke nehľadajte, skúšala som, no takú dobrú pizzu som ešte v Bratislave nejedla. A možno, kým sa zastavíte, už dorazí aj Prosecco. ;-)


kamaráti na život

























































na chvíľu bola tma a svietila len sviečka :-)

posledný drink v Primi
 + handmade narodeninové náušnice od kamarátky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...