sobota 4. augusta 2012

Našla som si v schránke pohľadnicu. 


Už niekoľko rokov si s kamarátkou Silviou, ktorá býva v Kodani, posielame pohľadnice. Vďaka gmail-u a Facebooku som s ňou v kontakte niekoľkokrát týždenne a viem, ako sa má, alebo čo ju teší a trápi. 
Ale aj tak si stále posielame pohľadnice. Zvyk, ktorý mám veľmi rada. Vždy sa teším do schránky, lebo čo ak tam  náhodou na mňa niečo čaká.. :-) 
Aj dnes som si jednu našla. :-) Tentoraz z Lisabonu. Má krásnu korkovú textúru, odfotila som aj druhú stranu, aby ste si to vedeli predstaviť. Je veľmi fajn pocit vedieť, že na Vás kamarát alebo kamarátka myslí a napíše, ako sa má, alebo čo zažil/zažila. 


Určite jej aj ja jednu pošlem z Londýna. Už sa na to teším. :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...