nedeľa 5. augusta 2012

Môj prvý sushi set. 


Dnes som si kúpila môj prvý sushi set vôbec. :-) A veľmi mi chutil.


















Na Victoria Station v Londýne, kúsok od ktorej tieto dni bývam, som našla sushi obchod Wasabi. Bola to láska na prvý pohľad. 

















Môžte si vybrať z po dvojiciach balených sushi (ešte stále nepoznám názvy, ale najprv som si dala testovacie dva kúsky s lososom a hneď som kupovala celý set),

štartovacia dvojica makov s lososom stála 50 pencí


alebo z už zabalených setov. Majú na sebe aj nálepku s energetickou hodnotou. Ten môj bol do 350 kcal a stál tuším 3,95 libier. Ak sa vám nepozdáva predpripravený sushi set, môžete si ho namiešať aj sami. 

















Dozjedenia. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...