nedeľa 14. októbra 2012

v Montmartre Café Gallery


Vo štvrtok večer som bola na veľmi príjemnej vernisáži, ktoré pravidelne organizuje moja dobrá kamarátka Katka. A náhoda, či skôr moja nepozornosť pri odchode z domu chcela, aby som videla aj jej prípravy. :-) Vo štvrtok ráno som sa totiž vymkla.

Po práci som volala zámočníkovi, no ten ma schladil, keď povedal, že príde najskôr o dve hodiny. A tak som na parkovisku bez totožnosti (nemala som ani peňaženku s dokladmi) a domova premýšľala, kam pôjdem. Zavolala som Katke, či náhodou už nepripravuje kaviareň na večer. A mala som šťastie. 

Všetci to asi poznáme. Chceme všetko stihnúť a sme stále v pohybe z bodu A do bodu B. A málokedy sa zastavíme. Ja nie som výnimka. Stal sa z toho taký nový stereotyp. No vo štvrtok som vďaka svojmu vymknutiu sa na chvíľu vybočila z toho svojho. A to veľmi príjemne. (príjemne bude asi slovo tohto príspevku :-) )

V Montmartre  Café Gallery som si našla chvíľu pre seba. Vynikajúca káva, príjemná hudba a ešte krajšie prostredie. Čo viac si môže človek bez totožnosti i s ňou :-) priať.

Montmartre je zároveň aj taká malá galéria, kde každé dva mesiace vystavuje svoje diela iný umelec. Výstave vždy predchádza vernisáž, pre ktoré sú charakteristické príjemná (a zase.. :-) ) nálada, skvelí ľudia a vynikajúce jedlo s kvalitným vínom. 

Nasledujúce obrázky z vernisáže výstavy s názvom Flowers Jany Santusovej sú toho dôkazom. 

Bežte do Montmartru, nech si ju do 7.12. stihnete s dobrou kávou vychutnať aj Vy.

P.S.: Choďte za vôňou Figara a určite ju neminiete. :-)





môj najobľúbenejší obraz
z aktuálnej výstavy


kaviareň sa pýši kvalitným výberom vín

otvorenie vernisáže,
vľavo organizátorka Katka
vpravo autorka aktuálnej výstavy Jana Santusová


zážitok pre všetky...
... zmysly

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...