streda 11. júla 2012

Na Naschmarkte
Zn: Pozor, nepozerajte hladní.

V sobotu na Naschmarkte som nevedela, kam sa pozrieť skôr. Našťastie som bola práve po sushi a tak som neminula celú výplatu. :-)
Dá sa tu kúpiť nielen čerstvé ovocie a zeleninu, ale i koreniny, syry, ryby, koláče a zákusky... Mňa najviac zaujali úžasne vyzerajúce predpripavené cestoviny a syry. A plnené papričky. A ...  No dobre, mohla by som ešte dlho menovať... :-)

Pestrofarebné obrázky hovoria samé za seba. :-)

Dozjedenia kamaráti. A dobrú chuť k obedu.





korenie z celého sveta













čerstvé cestoviny

samozrejme jahody :-)


sušené paradajky


papričky plnené syrom





môj najobľúbenejší stánok na koniec















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...