utorok 24. júla 2012

Lovci realít z celého sveta














Posledné mesiace nestíham veľmi pozerať televíziu, ale niektorým programom som predsa len ostala verná. Asi pred rokom som sa u sestry "namotala" na seriál Lovci realít z celého sveta, ktorý chodí na Fine Living Network, a odvtedy som nevynechala ani jeden diel.

V každom diele si pár alebo jednotlivec hľadá bývanie v zahraničí. Či už dom, alebo byt, v hodnote od cca. 50 000 eur až po milióny eur. Prezriete si tak nehnuteľnosti v každom kúte sveta. Pre cestovateľa ako ja úplný zázrak. Najčastejšie si tu hľadajú ľudia prázdninové sídla, ale i druhé domovy na ostrovoch v Karibiku, vo Francúzsku, Taliansku alebo vo Veľkej Británii. No pozrela som sa už aj do Maroka a Tokia a tiež do Južnej Ameriky.

Tiež sa mi veľmi páči, že z troch ponúkaných nehnuteľností si house hunter vždy jeden vyberie a podpíše zmluvu. Na konci je ešte krátka dokrútka, kedy sa štáb vráti po pár týždňoch a mesiacoch a ukáže divákom, ako sa noví majitelia zabývali, a či sú spokojní. 99% z nich zatiaľ bolo spokojných. ;-)

Vďaka tejto relácii som si uvedomila, že kúpiť si dom napr. v Toskánsku nestojí až tak veľa peňazí, ako som si myslela (už aj od 120 000 Eur). :-) Ani to nie je až také zložité.
A tak sen, že aj ja raz budem mať taký domček pri mori, je reálnejší ako kedykoľvek predtým.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...