utorok 3. júla 2012

Kúpalisko Delfín - industriálna romantika v lete

Dlho som si nevedela nájsť v Bratislave kúpalisko, kam by som v lete na pár hodín po práci chodila bez toho, aby som musela zobrať auto. Až mi toto leto napadlo skúsiť Delfín. A veru som spravila dobre.
Bola som tam zatiaľ posledné dva piatky a odporúčam. Čistá voda, ani nie studená, veľký bazén a nie až tak veľa ľudí, čomu sama až tak nerozumiem, ale teším sa. :-)
Ochutnala som aj miestnu gastronómiu. Skúsila som hejka a bol skvelý. Langoše nikdy nemajú, myslím tie dva razy, čo som bola :-), ale aspoň mi nebolo ťažko.
Stromov je tam pár, ale keďže som bola na kúpalisku vždy až po práci, dalo sa to teplo zvládnuť.
Celodenné vstupné je 3 eurá. Ak prídete po 16:00, tak už len 2,70 eur a po 17:30 vám stačí euro.

Toto leto ma nájdete každý piatok na Delfíne. Príďte sa schladiť aj vy. :-)

  




1 komentár:

  1. Chodil som tam tiez obcas po praci, este ked som vedla byval a bolo to super. Teraz zacinaju prazdniny, ludi (hlavne deti) pribudne. Lepsie schladenie ale v najblizsom okoli nie je... Enjoy!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...