pondelok 4. júna 2012

It's a polo time.

Uplynulú nedeľu som strávila na konskom póle. V malej minisérii príspevkov sa vám pokúsim sprostredkovať príjemnú atmosféru, ktorá sprevádzala celú akciu.

6. medzinárodné otvorené majstrovstvá Slovenska v konskom póle boli pre mňa v znamení krásnych koní, pekného počasia a skvelej spoločnosti kamarátky a jej rodičov, ktorí ma pozvali.

pozvánka
















Na póle som bola po prvýkrát, takže všetko bolo pre mňa nové. Keďže nevlastním žiadny klobúk, sobotu som strávila v obchodoch hľadaním ozdoby do vlasov. Našla som tento bizarný kvet, ktorý sa mi s odstupom času stále viac páči. :-)














Turnaj sa konal na zámku Eibrechsdorf asi hodinu cesty od Bratislavy. Ak čítate môj blog pravidelne, viete, že mám rada vodu, takže vám je už asi jasné :-), že po vzhliadnutí tohto mosta som si toto miesto hneď zamilovala.


A potom sme prišli k ihrisku. Predstavte si dlhý zelený trávnik obkolesený lesom s krásnymi koňmi. Radosť sa pozerať.

















O zašliapavaní trávy, klobúkoch a hráčoch póla si môžete prečíťať v ďalších častiach tejto minisérie. :-)






















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...