nedeľa 14. decembra 2014

ako bolo na bazáre chalaňov


















už viete, aké skvelé veci som si na bazáre našla (úlovky nájdete tu). ale hoci by som si odniesla len to malé sklenené prasiatko, neľutovala by som sobotné ranné vstávanie ani chvíľu. (hoci tie poháre na víno by mi naozaj chýbali... :-) )


na bazáre chalaňov som bola prvýkrát. a teraz premýšľam, kde som mala hlavu minulé roky, pretože:
1) už len sme s kamarátkou vošli a cítila som sa príjemne. vo vzduchu voňala moja obľúbená káva, hrala príjemná hudba a vtipné a nápadité detaily s brandom chalaňov boli premyslené úplne do konca. 
2) mohla som prehrabávať medzi vecami a nachádzať poklady. 
3) popri prehrabávaní som stretla ešte pred Vianocami starých známych a kamarátov a 4) vďaka chalaňom som svojím nákupom prispela na dobrú vec

ak ste bazár nestihli včera, určite choďte ešte dnes. len tak. pre radosť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...