utorok 14. októbra 2014

a day off


ako často máte taký, že úplný deň? keď robíte, čo vás baví, alebo len tak vypnete.
ja som mala takýto deň dnes. vzala som si jeden deň voľna v práci a celý ho strávila aj s kamarátkou podľa našich vlastných predstáv. 

začali sme ranným cappuccinom a mojím milovaným koláčom v talianskom bistre Pane & Olio. nielenže tu naozaj skvele chutí, pre kamarátku mali aj prekvapenie. všimli si jej odkaz na fb, že jej tu chýba už len sójové mlieko. a dnes ráno ju spoznali a prihovorili sa jej. spýtali si, či kúpili dobré sójové mlieko, keďže s tým nemali skúsenosť. prisvedčila a hneď jej ho aj ponúkli do kávy. :-) 

po dobrých raňajkách sme si vychutnali vírivky v Hoteli Nivy a znova sme vyhladli. zachránilo nás all you can eat sushi v Avione, kde som kamoške na servítke "skicovala", čo by som to chcela na obraze, ktorý mi bude maľovať. veľmi sa teším na ten obraz. v Hornbachu sme nakúpili všetko potrebné, takže už onedlho bude moja skica na reálnom plátne. trošku väčšom, ako som plánovala, takže som zvedavá na výsledok. :-)

mám rada dni, ako je tento. mám rada aj tie všedné, ale predsa len tak na chvíľu vyjsť zo stereotypu, ma vždy veľmi osvieži. ako dnes.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...